Najmniejsze Radio CB
j.m.oizo
2008-11-12 19:10:01 UTC
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze???? a zarazem da rade na nim dzia³ac.

Pozdrawiam
JKK
2008-11-12 19:26:57 UTC
Post by j.m.oizo
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze????
Zależy, który parametr "mniejszości"
szczególnie Cię interesuje
Post by j.m.oizo
a zarazem da rade na nim działac.
- czyli płytka na #19 odpada ;-)
- AM only ?

Pzdr

JKK
daroot
2008-11-12 19:42:14 UTC
Post by j.m.oizo
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze???? a zarazem da rade na nim działac.
Pozdrawiam
Pewnie te cobry smieszne, wszystko w gruszce...
Pogrzeb - nie chce mi sie linka szukac.

Pozdrawiam - Darek.
Pe.Ka
2008-11-12 19:58:02 UTC
Post by JKK
- czyli płytka na #19 odpada ;-)
To zależy od oczekiwanego zakresu działania ;-) Odsłuch jednego kanału
to też jakieś jest :-)
[Pe.Ka], Paweł Kruk, GG:2091615, e-mail:peka1972(at)gazeta.pl
j.m.oizo
2008-11-12 20:02:25 UTC
U¿ytkownik "JKK" napisa³ w wiadomo¶ci
Zale¿y, który parametr "mniejszo¶ci"
szczególnie Ciê interesuje
wielkosc obudowy.
Post by j.m.oizo
a zarazem da rade na nim dzia³ac.
- czyli p³ytka na #19 odpada ;-)
- AM only ?
AM only
JKK
2008-11-12 20:32:41 UTC
Użytkownik "JKK" napisał w wiadomości
Post by JKK
Zależy, który parametr "mniejszości"
szczególnie Cię interesuje
wielkosc obudowy.
Domyślam się ;-)
Przykładowo możesz znaleźć wąskiego i niskiego Pan'a,
ale za to dosyć długiego.
No i co w tej obudowie ma być - RF Gain np.

Z nowych - popatrz na strony alan.com.pl, president.com.pl, czy maycom.pl.

Pzdr

JKK
Tomasz Wójtowicz
2008-11-12 21:06:33 UTC
Post by j.m.oizo
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze???? a zarazem da rade na nim działac.
Ręczniak Intek H-520 ma na plecach komorę na 6 baterii AA i to one w
zasadzie wyznaczają wymiary tego radia. Natomiast konkurencyjny Alan 42
po odłączeniu pojemnika z bateriami jest właściwie radiem w gruszce.
MaRa
2008-11-12 23:09:39 UTC
Post by Tomasz Wójtowicz
Ręczniak Intek H-520 ma na plecach komorę na 6 baterii AA i to one w
zasadzie wyznaczają wymiary tego radia. Natomiast konkurencyjny Alan 42
po odłączeniu pojemnika z bateriami jest właściwie radiem w gruszce.
Alan nieco jest kiepskiej jakości. Plastiki dobre, wykonanie
elektroniki dużo gorsze, niemal chałupnicze. W dodatku w Inteku jest o
wiele lepsza jakość osłuchu.

Z małych to najmniejsze Preisdenta lub jeszcze mniejsze Lafayette:
http://www.avanti-radio.pl/go/_category/?idc=21_16
Czacha
2008-11-13 21:05:36 UTC
Post by j.m.oizo
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze???? a zarazem da rade na nim działac.
Pozdrawiam
polecam President Taylor, bardzo dobre i nie duże radio!
Micha³ Lankosz
2008-11-13 22:23:01 UTC
Alan 42 lub TTI - 550?
WW
2008-11-14 07:18:31 UTC
Post by j.m.oizo
Witam.
Jakie radio CB jest najmniejsze???? a zarazem da rade na nim działac.
Pozdrawiam
Jeśli pytasz o najmniejsze radio, to koledzy już
napisali.
Jeśli natomiast podłożem pytania jest brak miejsca
na zamontowanie w samochodzie, to rozważ oddzielny
panel.
Wtedy całe radio montujesz np. w bagażniku, tuż
przy antenie a płaski panel i gruszkę umieszczasz
na desce.

Pozdrawiam
WW
kauzyperda
2008-11-14 09:29:30 UTC
Jeśli pytasz o najmniejsze radio, to koledzy już napisali.
Jeśli natomiast podłożem pytania jest brak miejsca na zamontowanie w
samochodzie, to rozważ oddzielny panel.
O cos takiego wlasnie pytam dwa watki nizej - mozesz cos wiecej napisac
na ten temat? Gotowe rozwiazanie czy samodzielna konstrukcja?
--
pozdr
luck
WW
2008-11-14 11:56:23 UTC
Post by kauzyperda
[...]
Ten temat był już tu poruszany 2 tygodnie temu.
Sprowadza się do zdemontowania czołówki z radia i
przedłużeniu jej kablami. Z przyczyn praktycznych
wybrałem radio President Johnson II ASC. Całą
regulacje ma na przyciskach monostabilnych i tylko
jeden potencjometr.
Rozmawiałem z Dystrybutorem i serwisem oraz
sklepem fabrycznym. Jest możliwość takiego
przygotowania , że wpłacisz, a w umówionym czasie
przyjedziesz po przerobione w fabrycznym serwisie
radia - gwarancja !!!

Pozdrawiam
WW
kauzyperda
2008-11-14 14:07:35 UTC
Post by WW
Post by kauzyperda
[...]
No, brzmi super! ;-)
Czyli rozumiem masz, uzywasz i jestes zadowolony? Bylbys moze w stanie
pokazac fotki tego rozwiazania?
A jaka jest dlugosc tej przedluzki? (albo w jakich granicach mozna
zamowic przygotowanie tego?
I ostatnie pytanie: a gruszke podlaczam pod przedluzke czy do radia? Czy
mozna to tez dowolnie wybrac (w sumie pasowaloby mi nawet i do radia w
podlokietniku, a samo sterowanie na przedluzeniu)
Post by WW
Rozmawiałem z Dystrybutorem i serwisem oraz sklepem fabrycznym. Jest
możliwość takiego przygotowania , że wpłacisz, a w umówionym czasie
przyjedziesz po przerobione w fabrycznym serwisie radia - gwarancja !!!
Jak jest taka opcja to bardzo chetnie bym z niej skorzystal - a moglbys
podac namiary moze do konkretnych osob?
Bo jak rozumiem powinienem uderzac tutj: http://www.president.com.pl/kontakt

Ps.
Jako ciekawostke opisze wczorajsza wizyte z zakladzie montujacym CB, car
audio itd. (na Gorczynie, ul. Zgoda), ktora sprowokowala mnie do zadania
pytan tutaj.

Podjechalem, zaczynam rozmowe z jakims mlodym czlowiekiem, mowie co bym
mniej wiecej chcial, ogladamy auto, koles sie drapie po glowie i mowi ze
w sumie moze moznaby to zrobic /grunt ze nie mowi "nie" na dzien dobry/
Tak sobie rozmawiamy, idziemy do jakiegos tam szefa montazytow (taki
duzy, nieco starszy niz reszta ekipy), ktory ponoc wszystko wie najlepiej.
Mowimy co bym chcial i o czym rozmawialismy, a on z gruntu zebym
zapomnial, ze bez sensu, nie ma takiej opcji, ze "radio jest
skonstruowane tak zeby dzialalo wszystko razem", zadne tam
rozmotowywanie nie wchodzi w ogole w rachube, ze to wszystko sieje, ze
mi komputer w aucie moze rozwalic - no normalnie zwatpilem =:-O
--
pozdr
luck
WW
2008-11-14 15:15:35 UTC
Post by kauzyperda
No, brzmi super! ;-)
Czyli rozumiem masz, uzywasz i jestes zadowolony? Bylbys moze w stanie
pokazac fotki tego rozwiazania?
Niestety nie :-(
Temat był szykowany pod nowy samochód, ale sprawa
sie nieco przeciągnie. :-(
Niemniej w rozmowie z serwisem twierdzili, że
kiedys robili coś takiego ale "nie było
zainteresowania" czego nie mogę zrozumieć.
Post by kauzyperda
A jaka jest dlugosc tej przedluzki? (albo w jakich granicach mozna
zamowic przygotowanie tego?
Praktycznie dowolna, ponieważ napięcie do
sterowania przełączaniem kanałów jest brane z
płyty po otrzymaniu impulsu sterującego z
przełącznika monostabilnego z czołówki.
Potencjometr, jedyny jaki jest na czołówce, też
daje się w rozsądnych granicach długości zamochodu
podeprzeć zwykłym opornikiem i działa bez problemów.
Post by kauzyperda
I ostatnie pytanie: a gruszke podlaczam pod przedluzke czy do radia? Czy
mozna to tez dowolnie wybrac (w sumie pasowaloby mi nawet i do radia w
podlokietniku, a samo sterowanie na przedluzeniu)
Gruszka do czołówki, po co zmieniać ? Jeśli jednak
chcesz do radia, chyba nie było by z tym problemów.
Na prv.

Pozdrawiam
WW
kauzyperda
2008-11-14 15:32:22 UTC
Post by WW
Post by kauzyperda
[...]
:-(
No to moze pioniersko sprawdze na wlasnej skorze to rozwiazanie, bo
innej opcji nie widze, a to brzmi niezle.
Zanalazlem tez Twojego maila sprzed dwoch tygodnie gdzie podajesz koszty
http://groups.google.pl/group/pl.rec.radio.cb/browse_frm/thread/595dc22a911d3873/f0d7505e6f48e782?hl=pl&lnk=gst&q=Re%3A+Wyodr%C4%99bnienie+panelu+sterowania#f0d7505e6f48e782
tanio nie jest, ale do jeszcze do przelkniecia
Post by WW
Niemniej w rozmowie z serwisem twierdzili, że kiedys robili coś takiego
ale "nie było zainteresowania" czego nie mogę zrozumieć.
No fakt, tez sie bardzo dziwie.
Post by WW
Post by kauzyperda
[...]
Technicznie jestem straszna noga, wiec przy paru slowach marszczylem
czolo, ale ogolnie rozumiem ;-)
Post by WW
Post by kauzyperda
[...]
W sumie fakt, bez znaczenia - przy czym jesli gruszka bylaby przy
"jednostce centralnej" w podlokietniku, to chyba wygodniej w moim
przypadku z chowaniem /wystarczy wrzucic do podlokietnika niz okrecac i
chyba jednak blizej, bo panel chcialbym zamotować nieco dalej... no i
poniewaz w schowku mam aux-in to pod klapka jest miejsce na kable/
Ale w sumie wsio ryba
Post by WW
Post by kauzyperda
Post by WW
[...]
Bede wdzieczny, wyslalem Ci tez od siebie prv-a na maila ktoego masz
tutaj wpisanego, doszlo?
--
pozdr
luck
kauzyperda
2008-11-15 10:31:48 UTC
Post by WW
Na prv.
Moj mail: lama_aus_yokohama (at) onet.eu
--
pozdr
luck
cpt. Nemo
2008-11-16 09:01:40 UTC
Post by kauzyperda
Post by WW
Niemniej w rozmowie z serwisem twierdzili, że kiedys robili coś takiego
ale "nie było zainteresowania" czego nie mogę zrozumieć.
No fakt, tez sie bardzo dziwie.
A czemu tu sie dziwic ?
Na razie chce Was tylko dwu, wszystkich razem zbierze sie moze pieciu :)
Podstawowa niewygoda takiego rozwiazana to to ze zmusza do stosowania
jednego radia a monopolu ludzie zazwyczaj nie lubia.

pozdrawiam, leszek
WW
2008-11-17 07:53:57 UTC
Post by kauzyperda
Post by kauzyperda
Post by WW
ale "nie było zainteresowania" czego nie mogę zrozumieć.
No fakt, tez sie bardzo dziwie.
A czemu tu sie dziwic ?
Na razie chce Was tylko dwu, wszystkich razem zbierze sie moze pieciu :)
Ej, chyba więcej. Problem dotyczy wszystkich
nowych samochodów, gdzie naprawdę nie ma miejsca
na porządne radyjko. :-(
Druga sprawą jest brak doświadczenia wielu
użytkowników i wynikający stąd problem
nieznajomości takiego rozwiązania problemów. Można
założyć, że większość pytań o "małe" radyjko
wywodzi się właśnie stąd.
Post by kauzyperda
Podstawowa niewygoda takiego rozwiazana to to ze zmusza do stosowania
jednego radia a monopolu ludzie zazwyczaj nie lubia.
To prawda, jednak w tym wypadku prostota = koszty.
Próbowałem sam przerabiać swoje radyjko, bo kolega
RS 39 forsę wziął i zniknął :-(, ale sto tysięcy
przełączników i pokręteł to straszna babranina. Na
forum VW jest opis takiej właśnie przeróbki
Unidena 520.
Do tego dochodzi to nieszczęsne sterowanie
częstotliwością. Tego tak bezproblemowo przedłużyć
się nie da. Potrzebny dodatkowy układ podający
częstotliwość na płytce a to już gruba przeróbka.
Johnson ma taki układ już fabrycznie i stąd jego
wybór.
Co ciekawe, dla radyjek z poza pasma CB jest spory
wybór jednostek z osobnym panelem a nawet
ogromnymi wyświetlaczami.

Pozdrawiam
WW
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
WW
2008-11-17 09:20:04 UTC
Post by WW
Na prv.
Napisz jeszcze raz na mój mail albo podaj swój.
Odbiło mi prv dla Ciebie.

Pozdrawiam
WW

Następna strona >