CB w gruszce
Kris
2013-08-05 09:20:42 UTC
Co oprócz Alan 42 multi?
Czy są podobne radyjka ale aby wszystko było w gruszce?
Ew "jednostka centralna schowana gdzies w schowku/pod deska rozdzielczą a całe sterowanie w gruszce.
m***@gmail.com
2013-08-05 09:26:07 UTC
Na początku września ma się pojawić Apollo 1.
http://ulubionykiosk.pl/demo/16-swiat-radio

Miłej lekturki
Kris
2013-08-05 10:45:47 UTC
Jako że to nowość to cena będzie pewnie zaporowa. Do auta mi niepotrzebny super sprzęt- górna granica cenowa to 300-350zł
m***@gmail.com
Nie powiem ci ile będzie kosztować ale myślę że nie więcej niż 400zł.
Kris
2013-08-05 12:15:45 UTC
Wątpie w tą cene skoro np yosan cb250 czy Cobra 75 kosztują ponad 500zł
m***@gmail.com
2013-08-05 13:12:53 UTC
U?ytkownik "Kris" <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:c539211c-6a15-48b1-9aeb-***@googlegroups.com...
Więc poczekamy zobaczymy.
Kris
2013-10-25 11:00:12 UTC
Post by m***@gmail.com
Więc poczekamy zobaczymy.
Dalej nie ma;((
4cx1000
2013-10-27 19:33:57 UTC
U�ytkownik "Kris" <***@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:309a9af7-81a5-4a72-b55f-***@googlegroups.com...
W dniu poniedzia³ek, 5 sierpnia 2013 15:12:53 UTC+2 u¿ytkownik
Wiêc poczekamy zobaczymy.
Dalej nie ma;((
No widzisz, na urzêdnika nie ma rady. Uprze siê i kombinuje jak by ci tu
spieprzyæ interes. Ale wszystko jest ju¿ na dobrej drodze.

a***@poczta.pl
2013-08-05 12:44:05 UTC
Post by Kris
Co oprócz Alan 42 multi?
Czy są podobne radyjka ale aby wszystko było w gruszce?
Ew "jednostka centralna schowana gdzies w schowku/pod deska rozdzielczą a całe sterowanie w gruszce.
przegladajac siec natknalem sie na President William - radio w puszce
a manipulator w gruszce. Tylko cena nie TA (nowe w DE ca 230 euro).
ThinkXtra
a***@poczta.pl
2013-08-14 22:36:40 UTC
Post by a***@poczta.pl
Post by Kris
[...]
w PL do kupienia

http://www.cb-radio.info.pl/sklep/radiotelefony_cb_radio/samochodowe/cb-radio-president-william-asc,,rid,694.html

niestety drogo, ale wg mnie to jest radio do auta, gdzie tego radia ma
nie byc widac. Radio moze byc w bagazniku a tylko gruszka w kabinie,
ktora mozna wrzucic pod siedzenie.
ThinkXtra
Adolf
2013-08-06 12:14:31 UTC
Post by Kris
Co oprócz Alan 42 multi?
Czy są podobne radyjka ale aby wszystko było w gruszce?
Ew "jednostka centralna schowana gdzies w schowku/pod deska rozdzielczą a całe sterowanie w gruszce.
Jest też INTEK H-520 Plus. z przystawką samochodową za cene 320zł ale jest dość duże.