Kontakt do RS 39
7***@wp.pl
2006-12-29 20:43:08 UTC
Witam, czy ktoś może podać mi kotakt mailowy lub telefoniczny na
serwis CB RS39 w Łodzi? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
grupowiczów!
AG
Gabriel'Varius'
2006-12-29 20:46:45 UTC
Post by 7***@wp.pl
Witam, czy ktoś może podać mi kotakt mailowy lub telefoniczny na
serwis CB RS39 w Łodzi? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
grupowiczów!
http://www.39radioservice.prv.pl/ a google to dzis na tej grupie i na
PMSie chyba wylaczyli, pewnie ma urlop swiateczno-noworoczne :-)
Oskar Wilde
sp5it
2006-12-29 21:50:02 UTC
Post by 7***@wp.pl
Witam, czy ktoś może podać mi kotakt mailowy lub telefoniczny na
serwis CB RS39 w Łodzi? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
grupowiczów!
TEŻ masz problem z odebraniem radia?
Michał
Krzysztof 45
2006-12-29 22:19:38 UTC
Post by sp5it
Post by 7***@wp.pl
Witam, czy ktoś może podać mi kotakt mailowy lub telefoniczny na
serwis CB RS39 w Łodzi? Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich
grupowiczów!
TEŻ masz problem z odebraniem radia?
Czy po tym tekście wydedukowałeś ze ma problem z odbiorem?
To tak z przejedzenia świątecznego?
A może to tak z nudów lubisz komuś robić bezpodstawny gnój, rodem z prra?
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
sp5it
2006-12-29 22:46:20 UTC
Post by Krzysztof 45
Post by sp5it
Post by 7***@wp.pl
[...]
Nie wpierdzielaj się między wódkę a zakąskę jak nie masz nic mądrego do
powiedzenia. Nikt o zdanie cię nie pyta.
Michał
Krzysztof 45
2006-12-29 23:36:14 UTC
Post by sp5it
Nie wpierdzielaj się
A co, zabronisz mi?
między wódkę a zakąskę
A od kiedy grupa, to wódka i zakąska?
Post by sp5it
jak nie masz nic mądrego do
powiedzenia.
Za to ty zabłysnąłeś mądrym tekstem LOL
Post by sp5it
Nikt o zdanie cię nie pyta.
A ciebie pyta.

A tak ogólnie, to lustereczko w Twoją stronę.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
sp5it
2006-12-29 23:53:07 UTC
Post by Krzysztof 45
A tak ogólnie, to lustereczko w Twoją stronę.
I znów nic mądrego. Jak zwykle. Bicie piany i nic więcej.
A ja próbuję przestrzec przed zrobieniem poważnego błędu jakim jest wysłanie
radia do tego typa.
Michał
Krzysztof 45
2006-12-30 00:13:16 UTC
Post by sp5it
I znów nic mądrego. Jak zwykle. Bicie piany i nic więcej.
Jakoś tej piany widze więcej u ciebie.
Post by sp5it
A ja próbuję przestrzec
Próbuj dalej.
Post by sp5it
zrobieniem poważnego błędu jakim jest wysłanie
radia do tego typa.
Ja tez uważam że wysyłka to ryzyko, najlepiej osobiście sie pofatygować.
Ja polecam tego TYPA :) Jestem zadowolony z jego usług.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Seba
2006-12-30 17:46:32 UTC
Post by Krzysztof 45
Ja polecam tego TYPA :) Jestem zadowolony z jego
uslug.
Krzysiek - uwazaj z tym polecaniem.
Ja wlasnie stoje przed takim problemem o jaki pytal sp5it...
Sebastian S.
Krzysztof 45
2006-12-30 19:15:24 UTC
Post by Seba
Krzysiek - uwazaj z tym polecaniem.
Sebastian, Jak już wspomniałem, nie polecam wysyłki, ale tylko z tytułu
uszkodzenia sprzętu w transporcie.
Ja byłem u RS osobiście ze swoimi radiami, i bardzo miło wspominam tę
wizytę.
Przed wizytą dokładnie ustaliliśmy szczegóły, więc ja czegoś nie
rozumie, jak np. nie można sie konkretnie dogadać.
Post by Seba
Ja wlasnie stoje przed takim problemem o jaki pytal sp5it...
Tz. wysłałeś radio/a i nie masz ich z powrotem ?
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Leszek 'LECHU' Foss
2006-12-30 19:26:06 UTC
Krzysztof 45 <***@vp.pl> wystukał(a):

[cut]

Jak możesz to odezwij się na GG bo mam sprawe ;)
--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[ SQ9MLP ]
[ lechu[at]tkdami.ten ]
Krzysztof 45
2006-12-30 19:44:13 UTC
Post by Leszek 'LECHU' Foss
Jak możesz to odezwij się na GG bo mam sprawe ;)
Tja, czekam :)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Seba
2006-12-31 07:27:33 UTC
Tz. wyslales radio/a i nie masz ich z powrotem ?
Tak. I nie jest to wina poczty, czy finansow - te przelalem juz
dawno... A teraz zobacze jak rozwinie sie sytuacja - nie chce
podejmowac jakichs pochopnych decyzji. Jednak jezeli Krzysztof RS nie
postapi tak jak powinien (czyt. radio nie wroci do mnie w trybie
natychmiastowym) bede do tego zmuszony. Pozyjemy zobaczymy.
Sebastian S.
Krzysztof 45
2006-12-31 09:22:13 UTC
Post by Seba
.. A teraz zobacze jak rozwinie sie sytuacja - nie chce
podejmowac jakichs pochopnych decyzji.
Masz racje, bo oskarżać jest łatwo.
Trzeba wyjaśnić co sie stało, miejmy nadzieje że nic poważnego.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Seba
2006-12-31 09:48:52 UTC
Post by Seba
.. A teraz zobacze jak rozwinie sie sytuacja - nie chce
podejmowac jakichs pochopnych decyzji.
Masz racje, bo oskar?a? jest ?atwo.
Trzeba wyjasni? co sie sta?o, miejmy nadzieje ?e nic powa?nego.
Dokladnie mam taka nadzieje.
I daleki jestem do daleko idacych wnioskow - zbyt latwo zniszczyc
czlowiekowi opinie.
Sebastian S.
Krzysztof 45
2006-12-31 10:33:22 UTC
Post by Seba
Dokladnie mam taka nadzieje.
I daleki jestem do daleko idacych wnioskow - zbyt latwo zniszczyc
czlowiekowi opinie.
Właśnie dostałem maila od Krzyśka RS39
Jestem przekonany że wszystko sie wyjaśni :)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Seba
2006-12-31 10:54:20 UTC
Post by Seba
Dokladnie mam taka nadzieje.
I daleki jestem do daleko idacych wnioskow - zbyt latwo zniszczyc
czlowiekowi opinie.
W?asnie dosta?em maila od Krzyska RS39
Jestem przekonany ?e wszystko sie wyjasni :)
Ja do Ciebie tez skrobnalem kilka slow - sprawdz poczte.
Sebastian S.
Krzysztof 45
2006-12-31 13:34:48 UTC
Post by Seba
Ja do Ciebie tez skrobnalem kilka slow - sprawdz poczte.
odpisałem
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-30 18:01:26 UTC
Post by Krzysztof 45
Ja polecam tego TYPA :) Jestem zadowolony z jego usług.
Krzysiek spokojnie moich 2 radyjek od 5 miesiecy nie ma i widze ze nie
jestem odosobniony z tym.
Wynika z tego ze jest to jakis wiekszy problem.
Moje GG 4676238
Krzysztof 45
2006-12-30 18:54:20 UTC
Post by grzegorzj
Krzysiek spokojnie moich 2 radyjek od 5 miesiecy nie ma i widze ze nie
jestem odosobniony z tym.
Wynika z tego ze jest to jakis wiekszy problem.
Ja czegoś nie rozumie. Jak to nie masz radyjek od pięciu miesięcy, i się
po nie nie pofatygowałeś? Nie dowiadujesz gdzie one są?
Chyba że wysłałeś do niego jakąś padlinę i koszta naprawy Ciebie
przerosły, bo inaczej tego wytłumaczyć sobie nie potrafię. Za mało
szczegółów.

Wysyłka dwa trzy dni, robota max z szukaniem maneli tydzień, zwrot
następne trzy dni. Daje to max dwa tygodnie, trzeciego tygodnia był bym
w Łodzi, gdyby ich nie było. A Ty pięć miesięcy czekasz ?

Sorry, ale te texty mi zalatują nie zdrowo, zwłaszcza że RS zaprasza
swoich klientów (obcych ludzi) do swojego domu, i w życiu nie uwierzę w
kanty.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-30 19:12:40 UTC
Post by Krzysztof 45
Ja czegoś nie rozumie.
Nie moja wina:(
Post by Krzysztof 45
Jak to nie masz radyjek od pięciu miesięcy, i się po nie nie pofatygowałeś?
Nie dowiadujesz gdzie one są?
Za kogo mie uwazasz??
Dowiaduje sie nawet moge ci cala korespondencje wyslac co mam z tym Typem
Post by Krzysztof 45
Chyba że wysłałeś do niego jakąś padlinę i koszta naprawy Ciebie
przerosły, bo inaczej tego wytłumaczyć sobie nie potrafię. Za mało
szczegółów.
To mial je odeslac bo jedno bylo nie moje
Post by Krzysztof 45
Wysyłka dwa trzy dni, robota max z szukaniem maneli tydzień, zwrot
następne trzy dni. Daje to max dwa tygodnie, trzeciego tygodnia był bym w
Łodzi, gdyby ich nie było. A Ty pięć miesięcy czekasz ?
Jestes pewny ze jestem tylko ja??
Sluchaj radja to nie jest moje zajecie z ktorego zyje i mam inne obowiazki.
A jak koles ma takich goracych adwokatow jak Ty to sie mozna naciac.
Tak a wiesz gdzie mieszka bo zmienil adres??
Krzysztof 45
2006-12-30 19:33:45 UTC
Post by grzegorzj
Nie moja wina:(
Kaszpirowskim nie jestem.
Post by grzegorzj
To mial je odeslac bo jedno bylo nie moje
No to się już czegoś dowiedziałem, padlina.
Jeszcze jest kwestia kasy do uregulowania.
Szkoda że RS tu sie nie udziela, to z pewnością byśmy sie dowiedzieli
ilu to jego chciało naciąć na robocie.
Post by grzegorzj
Jestes pewny ze jestem tylko ja??
Nic mi to nie mówi na pytanie odnośnie czekania pięć miesięcy.
Z pewnością, o ile jest to fakt, jest to skutek pewnej przyczyny, o
której tu nikt nie wspomina.
Post by grzegorzj
A jak koles ma takich goracych adwokatow jak Ty to sie mozna naciac.
Zawsze jak już, to polecałem osobistą wizytę, i jak na razie to nikt
mnie nie przekonał bym tego nie czynił.
Post by grzegorzj
Tak a wiesz gdzie mieszka bo zmienil adres??
A to coś nowego, zmienił po tym jak wysłałeś mu radia?
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-30 19:52:58 UTC
Post by Krzysztof 45
No to się już czegoś dowiedziałem, padlina.
Padlina czy nie padlina to powinien je oddac bo nie sa jego to jest norma u
mnie i mysle ze u wiekszosci (chyba ze jakos inaczej to rozumiesz ze jak
padlina to sie zostawia i nie oddaje wlascicielowi)
Post by Krzysztof 45
Jeszcze jest kwestia kasy do uregulowania.
Jaka kwestia kasy co ty pieprzysz??
Mial napisane jasno slij za pobraniem albo zrobie przelew.
Post by Krzysztof 45
Szkoda że RS tu sie nie udziela, to z pewnością byśmy sie dowiedzieli ilu
to jego chciało naciąć na robocie.
No zaraz wyjdzie ilu to on naciol na sprzecie i pewnie bedzie tego wiecej
Post by Krzysztof 45
Post by grzegorzj
Jestes pewny ze jestem tylko ja??
Nic mi to nie mówi na pytanie odnośnie czekania pięć miesięcy.
Z pewnością, o ile jest to fakt, jest to skutek pewnej przyczyny, o której
tu nikt nie wspomina.
Czy ty masz jakies problemy z logicznym mysleniem??
Sprawa mysle prosta:
Wysylam sprzet do goscia aby naprawil on sie podejmuje i zwleka sprawe a to
przeprowadzka a to cos waznego robi a to ostatnimi czasy sie rozchorowal
(podobno poczatkiem listopada j jest/byl w szpitalu i tu zapomnialem ze
moglo mu pomagac lodzkie pogotowie i dlatego to jego dziwne zachowanie)
Post by Krzysztof 45
Zawsze jak już, to polecałem osobistą wizytę, i jak na razie to nikt mnie
nie przekonał bym tego nie czynił.
No tak nie mam nic innego do roboty tylko smigac sobie 260 km bo gosc cos
keci o ile jeszcze go spotkam. Jak nie masz innego zajecia to mozesz sobie
wycieczki robic.
Z wiloma ludzmi zalatwialem tranzakcje za pomoca poczty i nie bylo problemu
tylko jakos z jasnie RS39 jest
Post by Krzysztof 45
A to coś nowego, zmienił po tym jak wysłałeś mu radia?
O widze ze Ty tez wiele zeczy nie wiesz wyobraz sobie ze tak (przynajmniej
tak pisal mi w mailach ze to jest powodem zwoki z naprawa)
Krzysztof 45
2006-12-30 20:20:16 UTC
Post by grzegorzj
Padlina czy nie padlina to powinien je oddac bo nie sa jego to jest
norma u mnie i mysle ze u wiekszosci (chyba ze jakos inaczej to
rozumiesz ze jak padlina to sie zostawia i nie oddaje wlascicielowi)
Bez urazy o padline, jest tu nie istotne, ważne że koszta naprawy mogły
przekroczyć pewne granice i klient może nie wywiązać się z płatności.
Post by grzegorzj
Jaka kwestia kasy co ty pieprzysz?? Mial napisane jasno slij za
pobraniem albo zrobie przelew.
Ja nie pieprze, tylko zasada jest taka jak wszędzie, najpierw kasa, a
następnie wysyłka. I też nie bierz tego do siebie. Sprzętu możesz nie
odebrać z poczty, a i przelew możesz olać lub przelać tyle ile uznasz za
stosowne. Może RS chce tego uniknąć?
Post by grzegorzj
No zaraz wyjdzie ilu to on naciol na sprzecie i pewnie bedzie tego wiecej
Filnij w archiwum to Ci sie rozjaśni.
Post by grzegorzj
Czy ty masz jakies problemy z logicznym mysleniem??
O jakim Ty tu logicznym myśleniu gadasz, jak nie znam przyczyn.
A żeby poznać przyczyny to musze poznać stanowisko RS
Post by grzegorzj
[...] jest/byl w szpitalu i tu zapomnialem ze moglo mu pomagac
lodzkie pogotowie i dlatego to jego dziwne zachowanie)
A może mu sie w głowie pomieszało, bo do innego wniosku po twoich
tekstach dojść nie można.
Post by grzegorzj
O widze ze Ty tez wiele zeczy nie wiesz
Wiele? Zmiana adresu to wiele?
Post by grzegorzj
wyobraz sobie ze tak (przynajmniej tak pisal mi w mailach ze to jest
powodem zwoki z naprawa)
I nie chce podać Ci nowego adresu? Utrzymuje go w tajemnicy?
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-30 20:39:44 UTC
Post by Krzysztof 45
[...]
Widze ze masz powazne problemy z czytaniem zaproponowalem mu za pobraniem
albo przelew
Sam wybral przelew nie podal dokladnej kwoty i namiarow gdzie przelac (chyba
lepiej bo by bylo
po kasie i radyjkach)
Mysle ze oczywiste jest to ze jak przelew to przed wysylka z jego strony bo
dodakowo koszta przesylki trzeba doliczyc.
Podal koszta przyblizone naprawy i kazalem je robic to w czym problem?? No
tak sam sobie odpowiem w tym ze ZNIKL Z NASZYM SPRZETEM
Post by Krzysztof 45
A może mu sie w głowie pomieszało, bo do innego wniosku po twoich
tekstach dojść nie można.
No to jest jedyne logiczne wytlumaczenie
Post by Krzysztof 45
Post by grzegorzj
O widze ze Ty tez wiele zeczy nie wiesz
Wiele? Zmiana adresu to wiele?
Nie to jest zeczywiscie nie wielka zecz;)
Post by Krzysztof 45
I nie chce podać Ci nowego adresu? Utrzymuje go w tajemnicy?
No jak sie przeprowadzal to nie pytalem bo nie myslem ze bedzie taki rozwoj
sytuacji a
teraz to musi sie najpier odezwac aby sie dalo go o cokolwiek zapytac
Krzysztof 45
2006-12-30 21:11:41 UTC
... (chyba lepiej bo by bylo po kasie i radyjkach)
Uważasz go za oszusta?
Myślisz że on w ten sposób robi interes życia?
Dla mnie, to może być coś losowego, lub ktoś tu kogoś chce wykręcić,
(czyt. za dużo utargować) i bardzo wątpię w to, by był to RS39
Post by Krzysztof 45
Wiele? Zmiana adresu to wiele?
Nie to jest zeczywiscie nie wielka zecz;)
Nie widzisz różnicy pomiędzy wiele a wielka?
Post by Krzysztof 45
[...]
Oczywiście na mala, gg i tel nie odpowiada, tak?
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-30 21:45:51 UTC
Post by Krzysztof 45
Oczywiście na mala, gg i tel nie odpowiada, tak?
No wlasnie cos wreszcie do Ciebie dotarlo!!!!!!!!!
Dokladnie tak jest.

Wiesz co ta rozmowa z Toba nie ma sensu.
Nie wiem czy masz jaks dziale od niego jako adwokat??
Hmmm albo ty jestes RS39 pod innym nickiem???

Jezeli zedne z w/w to proponuje Cie jako prezesa Fan Club RS39 i jako
skladka na dzialnosc kazdy z nowych czlonkw niech przekaze radio.

I z Toba to mysle ze koniec tematu
b***@fornet.com.pl
2006-12-30 22:22:16 UTC
Post by grzegorzj
Post by Krzysztof 45
[...]
Witam.
Nie wiem jak było z innymi,ale wiem jak jest w moim przypadku.
Na początku września wysłałem do RS39 swoje radio -wiedziony dobrą
opinią na jego temat i wiarą w ludzką uczciwość(nieźle mmnie
chyba walnęło wtedy) celem zrobienia z "szumofonu" porządnego
sprzętu nadającego się do pracy.Po tygodniu zadzwonił,że trzeba
wymienić koncówkę mocy bo obecna jest tzw "podmontką" i wobec
powyższego dalsza naprawa mija się z celem.Znalazłem koncówkę w
dobrej cenie, w koszalińskiej hurtowni elektr. i poleciłem wysłać
na adres RS39 żeby było szybciej.Oczywiście wcześniej zapłaciłem
za nią przelewem.Pod koniec września zacząłem się powoli
dopytywać o efekty jego pracy.I wtedy się zaczeło.......Kilka razy
podawał mi termin wysyłki i każdy miał być na 100% pewny.Skoro
pierwszy termin nie wypalił to chyba jasne,że następne były równie
pewne.Pod koniec października stwierdził,że wszelkie problemy z
wysyłką są spowodowane jakąś konferencją na której miał się
spotkać z dyrektorem President Electronics.Zdaje się,że chyba
22.10.2006 zadzwoniłem do niego,żeby sie przypomnieć i wtedy ponoć
był na tej konferencji.Z mojej strony nie było żadnej
agresji,naprawdę starałem się zrozumieć tego gościa i cierpliwie
czekałem dalej.W listopadzie ponoć zaniemógł na serce i wylądował
w szpitalu.Życzyłem mu powrotu do zdrowia i powiedziałem,żeby się
odezwał jak się lepiej poczuje.Po trzech tygodniach ciszy
zadzwoniłem i nagle się dowiedziałem,że moje radio nie jest jeszcze
skończone,ale jak tylko dojdzie do siebie to zaraz się za nie
weźmie.Tu już się wkurzyłem choć nie dałem tego po sobie
poznać.Już nawet mu zaproponowałem,że podeślę kuzyna,który
mieszka w tej samej dzielnicy żeby nie musiał się fatygować na
pocztę.Kuzyn dzwonił kilkukrotnie i nic.Ponoć nie mieszka już na
tej ulicy.I tak to sobie czekam już 4 miesiace na swoje radio.Kwotę
za usługę ustaliliśmy i na moje kilkukrotne prośby o nr konta i
chęć przelewu-cisza.Teraz cieszę sie,że do tego nie doszło.Nie
odpowiada na smsy,maile,gg ani moje telefony.Ja jednak jestem z tych
upartych i nie odpuszczę, choćby koszty miały przekroczyć wartosć
radia.Pewnie czyta te nasze wypociny dlatego ...panie RS39.Oddasz mi
moje radio szybciej niż myślisz.Istnieją pewne fakty o których
istnieniu nie wiesz ,a ich poznanie będzie dla Ciebie niemiłym
zaskoczeniem.Nie rozumiem Twojego toku myślenia i nnie pozwolę robić
z siebie idioty.Cieżko pracowałem na swoje radio i ani myślę się
go pozbywać w tak podejrzany sposób.Zaopatrz się w silne tabletki
uspokajające bo wkrótce Ci sie przydadzą.
Nie pozdrawiam

Ps.Innych oszukanych proszę o info na GG 4401339 lub mail
***@fornet.com.pl
kaper
2006-12-31 09:34:16 UTC
Post by b***@fornet.com.pl
[...]
No to już czuję się szczęściarzem, bo moje radio wróciło w spodziewanym
terminie i nie odczułem żadnych zacięć w kontakcie z RS39. Poza jednym
zasadniczym - radio wróciło nienaprawione; wysłałem je w celu tym samym
co Kolega, dokładnie opisując swoje zastrzeżenia i oczekiwania. Do
wnętrza radia zaglądał - widziałem ślady - ale niczego ze zleconych prac
nie wykonał. Koniec końców kontakt z RS39 kosztował mnie jakieś 60 zł
(40 zł dla niego, reszta na przesyłki) i nie mogę powiedzieć, że były to
pieniądze całkiem zmarnowane, bo dzięki złej jakości usługi RS39 sam się
wziąłem do roboty i nauczyłem wielu rzeczy o CB.

W każdym razie o przetrzymywaniu sprzętu, dotąd nie miałem pojęcia. Z
ciekawością czekam na kolejne relacje.

Kolego Krzysztofie 45 - cieszę się, że Ty jesteś zadowolony z RS39.
Proszę, przyjmij jednak do wiadomości, że mogą być ludzie niezadowoleni
i ich niezadowolenie może mieć racjonalne przyczyny. Nie widzę powodu,
żebyś w ich sporze z RS39 z założenia przyznawał rację jednej stronie, a
drugiej zarzucał ignorancję bądź złą wolę.

Kaper
Krzysztof 45
2006-12-31 10:08:23 UTC
Nie widzę powodu, żebyś w ich sporze z RS39 z założenia przyznawał
rację jednej stronie, a drugiej zarzucał ignorancję bądź złą wolę.
Daleki jestem od tego. Zawsze jak mam z kimś lub czymś problem to staram
sie go wyjaśnić osobiście, a wystawianie opinii na grupie i osądzanie
bez poznania przyczyn, to świństwo.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 10:27:56 UTC
Dodam tylko,że sprawa odzyskania sprzętu nabiera tempa i nie chciał
bym być w jego skórze jeśli przypuszczenia moje i innych
zawiedzionych się potwierdzą.
Tomek Zagóra
2006-12-31 13:16:22 UTC
Dodam tylko,=BFe sprawa odzyskania sprz=EAtu nabiera tempa i nie chcia=B3
bym by=E6 w jego sk=F3rze je=B6li przypuszczenia moje i innych
zawiedzionych si=EA potwierdz=B1.
nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz.
jak masz coś zrobić, to zrób to, a nie zachowujesz się jak
rozkapryszony dziesięciolatek.
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 13:55:17 UTC
Post by Tomek Zagóra
nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz.
jak masz coś zrobić, to zrób to, a nie zachowujesz się jak
rozkapryszony dziesięciolatek.
--
Sądząc po "wysokim" poziomie Twoich odpowiedzi-10 lat to wiek zbyt
zaawansowany jak na Ciebie.
"Jak se babka chciała"-pewnie znasz ten zwrot ,co?
Tomek Zagóra
2006-12-31 15:05:39 UTC
S=B1dz=B1c po "wysokim" poziomie Twoich odpowiedzi-10 lat to wiek zbyt
zaawansowany jak na Ciebie.
hehe przed chwilą rozmawiałem z Krzyśkiem telefonicznie.
więc nie pieprz bzdur że nie można się z nim skontaktować.
Nie jestem jego zwolennikiem, ale chyba stać cię na trochę więcej...
jeśli nie, to piaskownica czeka.
Airacobra
2007-01-16 13:38:06 UTC
Post by Tomek Zagóra
[...]
Ja dowiedziałem się po raz chyba piętnasty, że mój Lincoln jest w paczce
adresowanej do Leszka F.
Po telefonie do Leszka okazało się, że paczka nie istnieje, jest tylko
wymysłem Krzysztofa. Cóż jak bumerang wraca do mnie sprawa Irka Ch.
Jakby ktoś wybierał się do łodzi proszę o kontakt na priv. lub
GG 4801290
TIA
Airacobra
sp5it
2007-01-16 16:04:27 UTC
Post by Airacobra
[...]
Mój sprzęt został szczęśliwie odebrany przez kolegę ze Świnoujścia, któremu
udało się RS w końcu dopaść w domu.
Sprzęt, który podobno był już w październiku zrobiony i nawet go wysłał,
tylko jakoś nieszczęśliwie adres pomylił (kit!!) i przesyłka wróciła. Palcem
nie ruszony został oddany i paczką właśnie do mnie jedzie.

NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Radioservice 39.
Jak chcecie mieć sprzęt zrobiony szybko i bez ściemniania to znajdźcie inny
serwis.

Jest to typ delikatnie mówiąc niesłowny.
Wszystkim, którzy mają u niego sprzęt radzę pojechać i odebrać osobiście,
przez telefon usłyszycie tylko niestworzone historie o kolejnych chorobach,
wyjazdach, trzęsieniach ziemi i innych katastrofach.

Trzymajcie się od niego z daleka.

Straciłem na tym nerwy i pieniądze na połączenia telefoniczne. Całe szczęście
nie radia.

Wazeliniarze reklamujący tego ściemniacza niech sobie darują komentarze.

Michał
Krzysztof 45
2007-01-18 09:06:09 UTC
Post by sp5it
Wazeliniarze reklamujący tego ściemniacza niech sobie darują komentarze.
To brzmi jak obraźliwa prowokacja, która znów kojarzy mi się rodem z prra.
Jak możesz nazywać zadowolonych klientów RSa wazeliniarzami?
Post by sp5it
Mój sprzęt został szczęśliwie odebrany przez kolegę [...]
Dobrze że znalazła się dorosła osoba, która pogłaskała po główce i
wytarła nosek.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
jerzu
2006-12-31 15:05:30 UTC
Post by b***@fornet.com.pl
Zaopatrz się w silne tabletki
uspokajające bo wkrótce Ci sie przydadzą.
Wiesz że to już można podciągnąć pod groźby karalne?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński ***@poczta.onet.pl
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG129280
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 15:44:01 UTC
Post by jerzu
--
http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG129280
Wiem,że nie można a poza tym moją intencją nie jest nikomu grozić
i to jak najbardziej zgodnie z prawem.
Krzysztof 45
2006-12-30 22:33:20 UTC
No wlasnie cos wreszcie do Ciebie dotarlo!!!!!!!!! Dokladnie tak
jest.
To się przekonamy.
Wiesz co ta rozmowa z Toba nie ma sensu.
A co byś chciał usłyszeć, że nie zrobił mi radii tylko do nich narzygał?
Nie wiem czy masz jaks dziale od niego jako adwokat??
Ta. Robimy razem biznes na padlinie, oczywiście ja mu ją nagrywam. LOL
Hmmm albo ty jestes RS39 pod innym nickiem???
i oczywiście IP :)
Jezeli zedne z w/w to proponuje Cie jako prezesa Fan Club RS39
A dziękuję, dziękuję za uznanie :)
i jako
skladka na dzialnosc kazdy z nowych czlonkw niech przekaze radio.
I oczywiście pocztą, na jakąś skrytkę, by członek nie poznał adresu
domowego.
I z Toba to mysle ze koniec tematu
Bynajmniej w jednym się zgadzamy.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Krzysztof 45
2006-12-31 10:15:00 UTC
Post by grzegorzj
Post by Krzysztof 45
Oczywiście na mala, gg i tel nie odpowiada, tak?
No wlasnie cos wreszcie do Ciebie dotarlo!!!!!!!!!
Dokladnie tak jest.
No to sie przekonałem

Właśnie w tym momencie dostałem maila od Krzyśka RS39.
520 i onwa zgadza się? I okazała się faktycznie padlina.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 10:33:11 UTC
Właśnie w tym momencie dostałem maila od Krzyśka RS39.
520 i onwa zgadza się? I okazała się faktycznie padlina.

Dziwne,że tylko Ty dostajesz maile od RS39 a inni nie.Ja pisałem do
niego na kilka adresów i od 2 mies cisza.Może prześlij ten mail na
mój adres,żebym faktycznie przekonał się,że tak jest bo pisać
można różne rzeczy.
Krzysztof 45
2006-12-31 10:39:31 UTC
Post by b***@fornet.com.pl
Może prześlij ten mail na
mój adres,żebym faktycznie przekonał się,że tak jest
mail jest niezmiennie ten sam co na jego stronie.
Post by b***@fornet.com.pl
bo pisać
można różne rzeczy.
To spytaj sie 'grzegorzj' czy wysłał 520 i onwe.
Bo tym chyba na grupie sie nie chwalił.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 10:56:49 UTC
Post by Krzysztof 45
[...]
Chodziło mi o treść tego maila a nie sam adres.Jak się czegoś
obawiasz to zredaguj go tak,żeby była tylko data i godzina.Tylko ten
fakt mnie interesuje
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 11:25:54 UTC
Wysłałem do niego maila-zobaczymy czy jednych "lubi" a innych nie.
Krzysztof 45
2006-12-31 14:47:57 UTC
Post by Krzysztof 45
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
Alan87 - 1/2L Sadelta
ver.RS39
Czy ja mam się do tego ustosunkować ?
Bo jeżeli nie, to po co cytujesz?
Post by Krzysztof 45
Chodziło mi o treść tego maila a nie sam adres.
Co do treści, to nie mam zgody (jeszcze) na przedstawianie prywatnej
korespondencji.
Nie jestem adwokatem Krzyśka, tylko chciałem się przekonać czy jest z
nim kontakt, i co jest grane.
A co do Twoich pewnie chybionych przypuszczeń, to wyobraź sobie że
nadchodzą czasami takie chwile w życiu, że w tym momencie nic nie jest
ważne tylko rodzina i zdrowie.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
J_K_K
2006-12-31 15:06:57 UTC
Post by Krzysztof 45
nadchodzą czasami takie chwile w życiu, że w tym momencie nic nie jest
ważne tylko rodzina i zdrowie.
Fakt ...

Pzdr

JKK
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 15:40:36 UTC
Post by Krzysztof 45
Post by Krzysztof 45
[...]
"...a potem żyli długo i szczęśliwie, i było im zielono"

Tylko ciekawe dlaczego w czasie tych chwil umawia się kilkakrotnie na
wysyłkę sprzętu i za każdym razem ma z tym problem.Chciałem
pójść mu na rękę i powiedziałem,że radio odbierze od niego kuzyn
z domu,żeby się nie musiał fatygować na pocztę.Powiedział,że nie
ma sprawy ..i co?I nic-.ciągle jakieś wymówki.Ciekawe czy Ty był
byś taki cwaniak w mojej i innych sytuacji."Syty nigdy nie zrozumie
głodnego"
Krzysztof 45
2006-12-31 17:39:37 UTC
Post by Krzysztof 45
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
Alan87 - 1/2L Sadelta
ver.RS39
Po jaką cholerę cytujesz moją sygnaturkę?
Już raz zadałem Ci o to pytanie. Masz problem z odpowiedzią, czy ze
rozumieniem pytania?
Może mam to jakoś narysować, czy zapodać linki do netykiety?
Chyba zaczynam rozumieć Twoje problemy z komunikacją międzyludzką.
Post by Krzysztof 45
Ciekawe czy Ty był
byś taki cwaniak w mojej i innych sytuacji."Syty nigdy nie zrozumie
głodnego"
Już tu napisałem, że gdyby zaistniała taka sytuacja, to na trzeci
tydzień byłbym u Krzyśka wyjaśnić sprawę, i nie skomlał bym na grupie
groźbami.
Ale jestem przekonany że nie doszło by do tego, ponieważ czytam jego
maile ze zrozumieniem.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
b***@fornet.com.pl
2006-12-31 18:45:33 UTC
Krzysztof 45 napisał(a):
jestem przekonany że nie doszło by do tego, ponieważ czytam jego
Post by Krzysztof 45
maile ze zrozumieniem.
--
A ja nie czytam bo ich nie dostaję.Może wy jakaś rodzina jesteście
,co?Towarzystwo Wzajemnej Adoracji,cholera jasna.Próżna dyskusja z
Gwardią Przyboczną RS39,Może w nowym roku Ci sie poprawi?
Krzysztof 45
2007-01-01 04:07:09 UTC
Post by b***@fornet.com.pl
--
A ja nie czytam bo ich nie dostaję.
Ty nie masz problemów z RS39 tylko z czytnikiem.
Post by b***@fornet.com.pl
Może wy jakaś rodzina jesteście
,co?Towarzystwo Wzajemnej Adoracji,cholera jasna.Próżna dyskusja z
Gwardią Przyboczną RS39,Może w nowym roku Ci sie poprawi?
Wyluzuj chłopie, cierpliwości, i wszystkiego dobrego w nowym roku :)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Marcin
2007-01-02 18:46:53 UTC
Nie jestem adwokatem Krzyśka, tylko chciałem się przekonać czy jest z nim
kontakt, i co jest grane.
To jak masz z Krzyśkiem taki dobry kontakt, panie kolego, to może dowiesz
się co się dzieje z Radmorem 3001, na którego odesłanie czekam już chyba 2.
rok...

Tak gwoli ścisłości to ja też z nim kontakt mam, ale mni niezmiennie
odpowiada, że radio "leży u niego w pzedpokoju i już z nim właśnie wychodzi
na pocztę"...

Trochę żałosne jest to, że robi z siebie idiotę w sprawie radia wartego 50
zł......

Pozdrawiam!
Marcin SQ5IZM
Krzysztof 45
2007-01-02 19:40:10 UTC
Post by Marcin
[...]
Z całym szacunkiem, nie osłabiaj mnie panie kolego.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Marcin
2007-01-02 20:48:10 UTC
Post by Krzysztof 45
Z całym szacunkiem, nie osłabiaj mnie panie kolego.
A ciebie nie boli już język od lizania mu dupy??

Z mojej strony EOT.

M.
Krzysztof 45
2007-01-02 22:03:54 UTC
Post by Marcin
A ciebie nie boli już język od lizania mu dupy??
Czemu od razu z tym nie wyskoczyłeś?

Widzisz, ja jestem z tych, w odróżnieniu od ciebie, że potrafię załatwić
sprawę pozytywnie i z satysfakcją.
Z jego usługi jestem zadowolony, a i mniemam, że i mnie pamięta jako
dobrego klienta. Z stąd mój szacunek do Krzyśka.
Jeżeli ten szacunek nazywasz lizaniem dupy, to już twój problem.
Post by Marcin
Z mojej strony EOT.
z mojej też
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
grzegorzj
2006-12-31 19:45:20 UTC
Post by Krzysztof 45
To spytaj sie 'grzegorzj' czy wysłał 520 i onwe.
Bo tym chyba na grupie sie nie chwalił.
A czy te radyjak to jakas zbrodnia??
Mam takie na jakie mnie stac
Dokladnie te radia wyslalem to jak masz z nim taki dobry kontakt to niech ci
napisze kiedy je odda i dlaczego na maile nie odpisuje??
Krzysztof 45
2007-01-01 04:57:04 UTC
Post by grzegorzj
A czy te radyjak to jakas zbrodnia??
Nie, to dowód na to, że jest kontakt bezproblemowy z Krzyśkiem RS39.
Post by grzegorzj
Mam takie na jakie mnie stac
Ty chyba masz jakieś Grzesiu kompleksy.
Każdy tu, i nie tylko tu, posiada to na co go stać, według potrzeb.
To, nie jest Grzesiu ujmą że posiadasz np. 520, bo ja posiadam to samo
tylko pod nazwą Johnny, i jestem z tego radia zajeb.....e zadowolony.
Jesteśmy jedną rodziną CB-radiowców, bez względu, czy korzystamy tylko z
27,180 czy z dobrodziejstw kilku czterdziestek i wstęg. (igristoje
działa ;) )
Post by grzegorzj
Dokladnie te radia wyslalem to jak masz z nim taki dobry kontakt to niech ci
napisze kiedy je odda
Przegnę teraz pałę, ale napiszę, że ma je Ci odesłać w takim stanie
jakim są, tak jak go prosiłeś, nie widzi problemu, bo naprawa jest nie
opłacalna z winy użytkownika.
Napisz do nie go, lub zadzwoń, dogadaj się.
Post by grzegorzj
i dlaczego na maile nie odpisuje??
Hmm.... komu tu wierzyć ....
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
b***@fornet.com.pl
2007-01-01 08:08:23 UTC
Krzysztof 45 napisał(a):> Hmm.... komu tu wierzyć ....

No właśnie......komu tu wierzyć?.Taką informację powinien podać
Grześkowi i dziwne,że tego nie robi.Facet naprawdę zachowuje się
dziwnie-to moje zdanie,żeby nie było,że jestem głosem innych.
A tak nawiasem mówiąc to proponuję faktycznie zakończyć ten temat
bo poprzez złość tylko niepotrzebnie się "nakręcamy" i
"wysakujemy" na siebie.Może przyjdzie nam kiedyś łączyć się na
falach eteru i ja wolał bym,żeby były to polączenia miłe a nie
nacechowane wrogością.Ja już w tym temacie nie będę zabierał
głosu.Wszystkim (i sobie też) życzę powodzenia w 2007 roku i
więcej szacunku dla innych.
Pozdrawiam
Adam Płaszczyca
2007-01-02 10:28:48 UTC
Post by b***@fornet.com.pl
Dziwne,że tylko Ty dostajesz maile od RS39 a inni nie.Ja pisałem do
Może dlatego, że Twój serwer pocztowy jest sprawny inaczej?
--
___________ (R)
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/
___________/ mail: ***@irc.pl GG: 3524356
grzegorzj
2006-12-30 20:44:36 UTC
Dlaczego zakladasz nieuczciwosc moja i kilku lub kilkunastu ludzi z grupy
(ktos to moze odebrac ze traktujesz go jako oszusta) a slepo sie upierasz
przy tym ze ten gosc jest IDALEM??
Nie jestem odosobnionym przypadkim (cos w tym musi byc) a sa problemy z
jednym gosciem i takich opini jest wiecej
b***@fornet.com.pl
Krzysztof 45
2006-12-30 21:44:36 UTC
Post by grzegorzj
Dlaczego zakladasz nieuczciwosc moja
Raczej niedomówienia odnośnie przyczyn zaistniałej sytuacji.
Post by grzegorzj
i kilku lub kilkunastu ludzi z grupy
Kilkunastu? LOL
Post by grzegorzj
(ktos to moze odebrac ze traktujesz go jako oszusta)
To już jego problem. Ty już go osądziłeś stwierdzając, że jeszcze
straciłbyś kasę jak byś mu ją wysłał.
Post by grzegorzj
a slepo sie upierasz przy tym ze ten gosc jest IDALEM??
Ślępo? Co Ty Pieprzysz.
Robiłem u niego radia i mikrofony, brachol też, i jak przyjdzie potrzeba
to jeszcze raz pojadę.
Po prostu trzeba umieć się dogadać, porozumieć i ustalić szczegóły.
Post by grzegorzj
Nie jestem odosobnionym przypadkim (cos w tym musi byc) a sa problemy
z jednym gosciem i takich opini jest wiecej
Raczej tym z takimi opiniami, gul pracuje, że gość jest uznanym
fachowcem, i robią co mogą by te opinie zgnoić.

I już mnie 'mielenie tej szmaty' męczy, i proponuje EOT
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Tomek Zagóra
2006-12-30 22:04:17 UTC
Post by Krzysztof 45
Robiłem u niego radia i mikrofony, brachol też, i jak przyjdzie potrzeba
to jeszcze raz pojadę.
pomijając wszystko inne: naprawdę we Wrocku nie ma żadnego servisanta, który
by potrafił porządnie radio zestroić? bo przecież RS nic więcej nie robi...
Krzysztof 45
2006-12-30 22:59:54 UTC
Post by Tomek Zagóra
pomijając wszystko inne: naprawdę we Wrocku nie ma żadnego servisanta, który
by potrafił
W tedy kiedy zawoziłem radia do Łodzi, znałem we wrocku tylko jednego
fachowca, który nie miał czasu na tz. pierdoło-pieszczoty, bo ciężko z
tego wyżyć. Naprawiał konkrety pokazane palcem. I wcale mu sie nie dziwię.
Np. jak dałem mu do naprawy syntezę w przenośce na 2m, to ją naprawił,
radia sie widziały i szlus. Ale że radio nadawało z drajwera, tego już
nie sprawdził, i była ponowna wizyta.
Post by Tomek Zagóra
porządnie radio zestroić? bo przecież RS nic więcej nie robi...
Nie wnikam co robi/ł
Dla mnie ważny jest efekt, np. raporty stacji zwłaszcza z pogranicza
zasięgu na podstawie i wstęgach. Stacji, które znały mój sygnał i
modulacje z przed wizyty i po.
I z stąd mój *szacunek* do RS39
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Tomek Zagóra
2006-12-31 08:21:39 UTC
Post by Krzysztof 45
[...]
Ja nie neguję jego umiejętności. Byłem, sprawdziłem.
Ale w wawie znalazłem człowieka, który potrafi to samo, a jest tańszy...
Myślę że i WRC dysponuje taką osobą... i większość miast w Polsce.
Bo Kysiek na prawdę nie dokonuje cudów, ani nie "dotyka magicznie".
jedynie co robi, to stroi wszelkie obwody zgonie z z tym co napisano
w instrukcji na stronie 18...
Krzysztof 45
2006-12-31 09:10:37 UTC
Post by Tomek Zagóra
Myślę że i WRC dysponuje taką osobą... i większość miast w Polsce.
Może i dysponuje.
Ale jakoś bliżej mi było w tedy i łatwiej, dogadać się z Krzyśkiem
Post by Tomek Zagóra
Bo Kysiek na prawdę nie dokonuje cudów, ...]
Tomek, ja nie twierdzę że robi cuda.
Robi to, na co inni fachmani (zawodowi) nie zwrócili by
uwagi.
Krzysiek te radia, o ile to możliwe oczywiście, dopieszcza. I nie
musiałem pokazywać mu palcem co ma zrobić.
Na takie coś, to tylko stać cierpliwego pasjonata, a o takich ludzi nie
jest łatwo.
A co do pieniędzy, to liczyłem że więcej powie.
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
kaper
2006-12-31 10:02:10 UTC
Post by Krzysztof 45
Robi to, na co inni fachmani (zawodowi) nie zwrócili by
uwagi.
Krzysiek te radia, o ile to możliwe oczywiście, dopieszcza. I nie
musiałem pokazywać mu palcem co ma zrobić.
Tak wyglądało moje radio po dopieszczeniu przez RS39.
Mimo, że pokazałem mu wcześniej palcem, żeby zrobił porządek z tym
tranzystorem wiszącym na jednen nóżce.

Kaper
Krzysztof 45
2006-12-31 15:18:46 UTC
Post by kaper
Tak wyglądało moje radio po dopieszczeniu przez RS39.
Mimo, że pokazałem mu wcześniej palcem, żeby zrobił porządek z tym
tranzystorem wiszącym na jednen nóżce.
On jest stworzony do wyższych celów ;)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
jerzu
2006-12-31 10:21:48 UTC
On Sun, 31 Dec 2006 08:21:39 +0000 (UTC), "Tomek Zagóra"
Post by Tomek Zagóra
Ale w wawie znalazłem człowieka, który potrafi to samo, a jest tańszy...
A możesz podać jego namiar? Może być na priva albo GG.
Krzysztof 45
2006-12-31 15:23:09 UTC
Post by jerzu
A możesz podać jego namiar? Może być na priva albo GG.
Czemu na priva skrywać rodzynek :)
Zawsze tu oficjalnie będzie mile widziany namiar na tani uczciwy i
rzetelny serwis, o ile sam zainteresowany nie będzie miał nic przeciw
temu :)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
Tomek Zagóra
2007-01-18 14:35:51 UTC
Post by Krzysztof 45
Czemu na priva skrywać rodzynek :)
to żadna tajemnica, z tym że to namiar raczej lokalny:

27.400FM Bogdan Raszyn

Tomek Zagóra
grzegorzj
2006-12-30 19:55:44 UTC
Dla jasnosci takich jak ja jest napewno kilka jak nie kilkanascie osob co
zostaly nam radyjka naprawione przez RS39 i je mamy wirtualnie gdzies w
lodzi
kaper
2006-12-30 00:21:07 UTC
Post by sp5it
A ja próbuję przestrzec przed zrobieniem poważnego błędu jakim jest wysłanie
radia do tego typa.
To już spróbowałeś. Sceptycy wiedzą swoje, wyznawcy i tak będą bronić
guru... a zainteresowany albo wyśle swoje radio albo nie i albo będzie
potem zadowolony albo nie :-)

Kaper
Krzysztof 45
2006-12-30 00:54:05 UTC
...] i albo będzie
potem zadowolony albo nie :-)
Jeszcze sie taki nie urodził, by wszystkim dogodził ;)
--
Krzysztof - Wrocław
Johnny - Colorado 1200
ver.RS39
stanley
2006-12-30 01:44:54 UTC
czy tobie sie wydaje ze jak masz sp to jestes wielki?
czcze zamiary kolego pozdrawiam swiatecznie mizerny
grzegorzj
2006-12-30 17:56:41 UTC
U?ytkownik "sp5it" <***@qrz.com> napisa? w wiadomo?ci news:***@127.0.0.1...
!
Post by sp5it
TEŻ masz problem z odebraniem radia?
Michał
Witam
Bardzo prosze o kontakt na priv ***@konto.pl lub gg 4676238
sq6ade
2007-01-02 20:17:58 UTC
Myśle że facet posiadający jaja potrafiłby się sam obronić przed
rzekomymi oszczerstwami,pomówieniami itd.
W szczególności że RS to krótkofalowiec i przynajmniej w
założeniu powinien trzymać fason.
I niepotrzebowałby forumowych adwokatów.
1. Chyba że: nie ma dostępu do neta co jest małoprawdopodobne.
2. Chyba że : "nieważne co piszą - ważne by pisali"
Pozdrowionka.
Krzysiek.
masti
2007-01-02 21:11:31 UTC